fbpx
Jūsų sėkmingo online verslo pradžia - be rūpesčių

Top 3 priežastys kodėl Facebook reklama neveikia

Per pastaruosius metus Facebook reklama ir jos leidimas itin keitėsi. Facebook reklamos funkcijos itin patobulėjo, bet tuo pačiu atsirado ir nemažai “trikdžių” (Europos sąjungos reikalavimai dėl duomenų apsaugos). Po pastarųjų atnaujinimų atsirado nemažai skeptiškai žiūrinčių į Facebook reklamos efektyvumą.

Su Facebook reklama dirbu jau septintus metus, pastaruosius dvejus metus dirbu su kitais verslais juos konsultuodama, vesdama mokymus, kurdama reklamas. Pastebėjau per šį laiką šias pagrindines priežastis kodėl reklama – neveikia.

1 priežastis, kodėl Facebook reklama neveikia.

Nauji verslai, smulkūs verslai dažnai nepagalvoja arba nežino apie įrankius, kuriuos turėtų įsidėti į savo svetaines. Vienas iš tokių – pixel kodas, jo buvimas labai svarbus reklamų leidimui. Pixel pagalba renkami duomenys apie svetainėje lankytojų atliktus veiksmus, ši informacija itin svarbi kuriant reklamas bei leidžia kurtis pakartotinę (remarketingo) reklamą.

Svarbu teisingai įsidėti šį kodą į savo svetainę, naudojant įprastas TVS sistemas tai nėra sudėtinga atlikti pačiam, šios vasaros pradžioje įvyko atnaujinimai, kurie techninę reklamos leidimo dalį itin supaprastino.

2 priežastis, kodėl Facebook reklama neveikia.

Dažnai tenka išgirsti: “Leidžiu reklamą, bet ji neveikia”, kai paklausi koks objektas parinktas, atsakymas būna: žinomumas, srautas ar pan. Deja, bet tokiu atveju pardavimų tikėtis – neverta. Facebook reklama duoda tokį rezultatą, koks buvo paprašytas.

Pasirinkus žinomumo objektą, jums ir bus suteiktas žinomumas priklausomai kaip optimizuosite, pvz. bus kaip įmanoma daugiau kartų parodyta reklama. Prieš leidžiant reklamą būtina nusistatyti savo tikslus ir pagal tai atsirinkti Jūsų verslui tinkamiausią reklamos objektą.

3 priežastis, kodėl Facebook reklama neveikia.

Itin dažnai pasitaikanti klaida leidžiant Facebook reklamą – neteisingai parenkamos auditorijos. Teisingai parinkta auditorija ne tik padeda pasiekti Jums reikiamą žmogų, bet ir padeda suformuoti Jūsų pardavimų piltuvėlį.

Daugelis neišnaudoja visų galimų Facebook įrankių auditorijai kurtis, neatskiria šaltų, šiltų ir karštų srautų ir kaip juos formuotis. Susidėliojus tikslingai auditorijas ir pagal jas reklamas padidinsite šansus, kad reklama bus parduodanti.

Pasidalinkite, su kokiais sunkumais Jūs susiduriate leisdami Facebook reklamas?

Tags

Share

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Other posts

    Turite klausimų? Susisiekite!

    Telefono numeris

    +370 648 91 302

    El. paštas

    labas@onlineverslas.lt

    Arba užpildykite formą